Gasteizek mugikortasunean duen pisu handiaren eraginez, barruko bidaien %49,5 oinez egiten dira, eta bizikletak hirugarren tokia hartzen du, autoaren ondoren. Garraio kolektiboaren erabilera, aldiz, txikiagoa da, gainerako lurralde historikoekin alderatuz gero; %11,3koa, hain zuzen. Dena dela, azterlanak azken urteetako gorakada azpimarratzen du, Gasteizko hiri-garraioaren eta Gasteizko tranbiaren lineak berregituratu baitituzte.
Gainera, lau urtean behin egiten den azterlan honek adierazi duenez, emakumeen mugikortasuna gizonena baino zertxobait handiagoa da, baita jasangarriagoa ere, gehiago erabiltzen baitituzte motorizatu gabeko garraiobideak eta garraio kolektiboa ere gehiago erabiltzen dutelako.
Arabako datuei erreparatuz, makrozefaliaren ondorioz, lurralde barruko joan-etorrien %77,3 hiriburuan bertan egiten dira. Arabako Errioxako eskualdea eta Arabako Haranak dira kanpoko lurraldeekin lotura handienak dituztenak, batez ere udalerri hauekin: Logroño, Haro eta Miranda Ebro.
Mugikortasunaren azterlana ikusteko HEMEN